Photobucket

Selasa, 6 September 2016

SESAT OHHH SESAT

Kisah sesat ni sebenarnya kisah semalam, tetapi baru harini terlintas untuk aku luahkan. Kisah ini berlaku selepas habis kelas aplikasi komputer semalam. Aku dan sahabat baikku,Elysha ingin pergi ke Pusat Pengurusan Akademik tetapi kami tidak tahu di mana. Maklumalah pelajar tahun satu. Kami ada tanya beberapa orang di mana tempat tersebut dan mereka cakap dekat dengan FUU iaitu Fakulti Undang-undang. Selepas itu kami terserempak dengan dua orang pelajar cina yang juga tahun 1 dan ingin ke destinasi yang sama. kami hanya mengikut mereka dengan sangkaan mereka tahu tempat tersebut. Ternyata mereka juga sama seperti aku dan Elysha. Kami sesat dan tidak tahu arah tuju dan ketika itu kami berada di Kolej Pendeta Za'ba. Huh, tinggi juga bukit di situ. penat kami berjalan dan tidak menemukan bas. Akhirnya, pada petang itu kami sesat dan tidak jumpa jalan ke Pusat Pengajian Akademik, jadi kami mengambil keputusan untuk pulang ke kolej masing-masing.

Bagi aku, itu bukan perkara yang menyedihkan atau tekanan. Pada pendapat aku, pelajar baru sesat itu perkara biasa dan aku tetap terhibur juga dengan mereka tadi walaupun sesat. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan