Photobucket

Isnin, 5 September 2016

Haiii....

Assalamualaikum dan Hai.. Okay sebelum aku memulakan cerita tentang aku di blog ini, ingin aku kongsikan sedikit maklumat tentang diri aku iaitu nama ku ialah Anis Nadhirah panggil Anis merupakan anak kelahiran Johor iaitu pada 13 September. 

Aku merupakan pelajar lepasan matrikulasi dan sekarang menyambung pengajianku di UKM iaitu universiti pilihan pertama aku. Terlalu banyak cita-cita yang ingin aku capai dalam hidup ini. Pertama ialah aku ingin menjadi seorang anak yang solehah kepada ibu bapa serta menjadi wanita yang berguna untuk agama, bangsa dan negara.. Dari aspek kerjaya pula, aku ingin menjadi seorang akauntan forensik yang bertauliah serta mempunyai bakat dalam mengedit video dan gambar serta pandai dalam bidang pembuatan kek dan roti. Aku juga bercita-cita untuk membuka kafe yang kecil tapi nampak menarik atau resort tetapi sekadar sambilan sahaja. Pekerjaan utama memang aku bercita-cita untuk bekerja dalam bidang kewangan terutama untuk menjadi akauntan dalam bidang forensik. Rasanya itu sahaja yang ingin aku kongsikan sempena pembukaan blog ini. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan