Photobucket

Isnin, 26 September 2016

Projek Citra Teknologi Hijau

Subjek citra ini pula ialah kami ditugaskan untuk membentuk satu kumpulan yang terdiri daripada 10 orang. Projek yang perlu kami lakukan ialah mencipta produk yang berkaitan kelestarian atau teknologi hijau. Bagi kumpulan aku, ada seorang senior dan selebihnya ialah tahun 1 sama seperti ku juga. Kami telah mengambil keputusan untuk menghasilkan kasut tapi ini bukan sebarangan kasut tau dan bukan kasut biasa-biasa. Nama kasut ini ilah Reflexology Shoes Liner. Kasut ini mesra alam dan bagus untuk kesihatan juga kerana kasut ini

Kasut ini secara automatik akan berfungsi apabila ia mengesan haba badan dan tekanan pengguna. Sistem ini dibina berasaskan teknologi hijau yang tidak memerlukan kuasa tenaga elektrik. Itu serba sedikit yang ingin aku kongsikan mengenai projek ini.

Ke semua ahli umpulan aku memberikan kerjasama yang sangat baik dalam proses menyiapkan projek ini. Projek ini akan kami mempersembah dan bentangkan kepada juri pada Hari Inovasi Citra Kolej Keris Mas pada 16 hingga 18 Disember akan datang. Semoga kumpulan kami mendapat markah yang terbaik dan segala gerak kerja berjalan lancar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan