Photobucket

Rabu, 7 Disember 2016

KISAH KARNIVAL MIKROEKONOMI 2

Video kami tidak memenuhi kriteria yang sepatutnya. Ternyata, video persembahan dan video pembentangan adalah slot yang berlainan. Video kumpulan ku telah menggabungkan kedua-dua video tersebut. Perkara ini amat mengejutkan kami, kerana kami dimaklumkan dengan info yang berbeza, mungkin berlaku sedikit salah faham. Kami hampir buntu dan kecewa memikirkan hal ini. Akhirnya, kami telah memutuskan video persembahan ialah video yang kami di lokasi kajian, manakala video pembentangan kami gunakan video yang asal walaupun masanya lebih daripada yang diperuntukkan.  Apabila berlaku perkara tersebut, keyakinan aku untuk kumpulan ku menang terus pudar. Aku berasa sangat kecewa dan sedih. Tapi, apa boleh dibuat. Redha sahajalah.

Semasa slot video persembahan video, respon penonton terhadap video kumpulan aku ialah positif, lega sikit perasaanku. Namun, bagi slot pembentangan video, bagi aku, kumpulan aku tidak dapat respon yang baik dari penonton. Oleh sebab itu, aku amat yakin bahawa peluang untuk kumpulan ku menang amat tipis.

Tibalah saat yang dinanti-nantikan, iaitu pengumuman pemenang-pemenang.. Jeng jengg.....


ALHAMDULILLAH, bagi kategori video persembahan, kumpulan ku telah meraih juara dan saguhati@tempat terakhir bagi kategori pembentangan. Kemenangan video persembahan sepenuhnya melegakan hati aku. Rasa puas sangat walaupun tidak juara bagi kedua-dua kategori, tidak mengapalah, yang penting kami sudah cuba lakukan yang terbaik...

Juara-Kategori Video Persembahan

Saguhati- Kategori Pembentangan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan