Photobucket

Khamis, 15 Disember 2016

KARSUFEP

Semester 1 sudah hampir ke penghujungnya. Tadi, aku pergi ke mesyuarat KARSUFEP 2.0 untuk kali pertama. Alhamdulillah, aku telah dipilih sebagai ajk bagi karnival ini dan memegang ajk dalam bahagian publisiti setelah berjaya di peringat temu duga. Masa temuduga aku adalah memaklumkan bahawa aku memang minat bidang ini tetapi tidak mahir dan masih dalam proses pembelajaran. Jadi peluang aku untuk belajar dalam bidang ini menjadi lebih luas. Ohya, lupa bagitahu, kalian mesti tertanya-tanya apa itu KARSUFEP kan? KARSUFEP ialah Karnival Sukan Fakulti Ekonomi Dan Pengurusan. KARSUFEP akan berlangsung pada 16-19Mac 2017. Hah, lama lagi kan. Tapi, okaylah, sekurang-kurangnya tidak lah membuat persiapan di saat-saat akhir. Semoga segala perancangan dan gerak kerja menjadi lebih mudah. 

Sebenarnya, malam ini juga ada solat hajat sempena pembukaan surau FEP selepas diubah suai serta untuk peperiksaan akhir semester. Tetapi aku tidak dapat untuk hadirkan diri kerana pergi ke mesyuarat tersebut. Rasa tak sabar nak tengok suasana surau FEP yang baru. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan