Photobucket

Ahad, 13 November 2016

3 DALAM 1

Hah, sudah tiba 13Nov, Eh tapi bukan sepatutnya 4 Dalam 1 ke? knp 3 dalam 1? Sebab, Alhamdulillah, aku dapat menghadiri 3 perkara dan tidak sama seperti yang aku rancang. Allah SWT telah permudahkan segalanya, memang benar, manusia hanya mampu merancang, Allah SWT yang menentukannya.
Pada pagi itu, aku bersiap dengan rapinya untuk pergi ke lawatan citra.  Lawatan citra aku hanya sekitar kolej aku sahaja iaitu melawat tasik yang berada di belakang blok lelaki, tempat pemprosesan air tube well dan juga tong sampah bawah tanah. Lawatan ini telah habis awal iaitu sekitar jam 9 lebih macam tu dan kumpulan mikro aku masih belum pergi ke pasar. Jadi aku telah mengambil keputusan untuk ikut mereka sekali.

Sekitar jam 11am, kereta sewa telah pun kami dapat, tetapi yang mengecewakan kami ialah kami sewa kereta proton saga tetapi dapat kereta yang kecil ala-ala myvi gitu(aku lupa nama kereta itu). Jadi kami naiklah kereta tersebut dengan keadaan yang agak sempit. Kami menuju ke lokasi pertama iaitu di Pasar Basah Seksyen 1 Bangi. Setelah selesai urusan di situ, perkara yang mengejutkan kami ialah kereta tersebut minyak kuat bak kata bahasa pasar. Jadi, kami mengambil keputusan untuk pulang semula ke UKM untuk tukar kereta lain, kerana kalau tidak tukar, mau tinggi kos perbelanjaan sbb kami ingin Pasar Shah Alam. Sementara menunggu proses kereta sewa yang lain, aku telah pergi untuk sesi bergambar bagi Geng Media. Jadi sempatlah untuk aku pergi ke 3 aktiviti tersebut. Selepas selasai sesi bergambar, kami meneruskan perjalanan ke Pasar Shah Alam. Alhamdulillah, tugasan kami di lapangan dapat dilakukan dengan baik. Aku cuma tidak sempat untuk hadir ke Hari Interaksi Uni Clean sahaja.

Inilah kumpulan mikro aku yang ceria-ceria belaka. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan