Photobucket

Sabtu, 12 November 2016

4 DALAM 1

13 November, boleh dikatakan antara hari yang sibuk sikit kot, tapi sebenarnya bukannya sibuk sangat pun, sekadar ada 4 perkara yang perlu aku hadir pada hari yang sama dan waktu yang hampir sama. Ssejujurnya,aku hampir juga buntu untuk agihkan masa dan juga hampir sangat-sangat kecewa. Akhirnya, aku terpaksa untuk membatalkan perjanjianku dengan kumpulan mikro aku untuk siapkan tugasan di pasar.  Walaupun, ianya amat penting untuk aku ambil video dan gambar salah satu bahan untuk kajian bagi subjek Mikroekonomi, tapi apakan daya, aku juga perlu menghadirkan diri ke Lawatan Citra Teknologi hijau yang mana kehadiran sebanyak 10 markah. Jika aku tidak pergi, aku akan kehilangan 10 markah. Lawatan ini ialah pada jam 8am-12pm dan kumpulan aku pergi ke pasar sekitar jam 10am.  Aku sedih kerana tidak dapat ikut mereka ke pasar basah.

Lagi 2 program yang aku perlu hadir ialah Hari interaksi bagi jawatankuasa Uni Clean iaitu pada jam 8.30-3pm.  Aku telah rancang untuk pergi lepas zohor. sekurang-kurangnya, aku dapat jugalah hadir daripada tidak hadir langsung kan. Perkara terakhir yang aku perlu hadir ialah sesi bergambar bagi Geng Media untuk Program Future Graduate. Oleh sebab itu, aku mengambil keputusan untuk tidak mengikut mereka ke pasar, sekurang-kurangnya aku dapat hadiri 3 perkara. Sekiranya, aku ikut mereka ke pasar, aku hanya dapat hadir 1 perkara sahaja. Hurm, esok merupakan 13Nov, aku hanya mengharapkan agar semuanya berjalan lancar.  Nantikan post aku pada esok hari.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan