Photobucket

Selasa, 18 Oktober 2016

BESTARI...

Isnin, 17 Oktober 2016, selesai sudah pembentangan dengan berbantukan Microsoft Poweroint iaitu tugasan secara berkumpulan bagi subjek Aplikasi Komputer. Tiada tema atau tajuk yang ditetapkan bagi tugasan ini. Kami diberi kebebasan dari segi pemilihan tajuk.

Nama kumpulan aku ialah Kumpulan Bestari. Terdiri daripada 4 orang ahli iaitu Elysha, Suh Jing, Di shen dan diriku sendiri. Kami memilih topik Fotografi bagi tugasan kali ini. Topik ini diinspirasikan oleh Di Shen. Topik ini nampak macam mudah tetapi tidak begitu mudah seperti yang disangka.

Namun, Alhamdulillah, aku sangat bersyukur kerana masing-masing memberikan kerjasama dan komitmen yang sangat baik tanpa ada yang curi tulang dan sebagainya. Hasil kerja keras dan usaha gigih kami di samping masih sibuk dengan beberapa program, kami dapat menyiapkannya pada masa yang ditetapkan walaupun tidaklah begitu sempurna kerana masih ada beberapa kekurangan. Segala kesilapan dan kekurangan akan kami perbaiki untuk masa akan datang.

Ohya, lupa nak bagitahu, ahli kumpulan aku untuk subjek ini ialah mereka yang sama-sama sesat dengan aku pada hari pertama kelas iaitu pada 5 September. Tidak sangka, pada awalnya sama-sama sesat dan kini telah menjadi satu kumpulan untuk saling bekerjasama.

Inilah mereka yang sama-sama sesat dulu dan kini jadi satu kumpulan.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan