Photobucket

Jumaat, 28 Oktober 2016

4S2P

Harini merupakan hari yang sangat-sangat tidak sabar untuk aku menanti. Sebab apa????? Sebab, hari ini aku akan berjumpa dengan kawan-kawan matrik aku yang amat aku sayangi dan rindui. Tapi, yang sedihnya sebab tidak semua yang dapat hadir. Ohya, 4S2P ini ialah nama kumpulan dalam Whatsapp kami. Terdiri daripada 6orang ahli termasuk aku. 4 orang daripada mereka ialah rakan sekelas aku di matrik yang mana, boleh dikatakan kami sentiasa bersamaaa. Manakala seorang lagi tu ialah rakan sebilik aku di matrik.

Kami telah berjanji untuk berjumpa pada hari ini dan NU Sentral menjadi pilihan tempat pertemuan kami. Tetapi hanya kami berempat je yang dapat hadir, lagi dua orang tidak dapat hadir kerana ada urusan yang tidak dapat dielakkan. Jadi, aku hanya dapat melepaskan rindu kepada 2org kawan sahaja. ehh knp dua? Bkn sepatutnya tiga ke?? Sebab yang lagi sorang tulah yang sama kos dengan aku di UKM. Hampir setiap waktu kami bersama.  Kami menghabiskan masa dengan berborak berkongsi pengalaman masing-masing di universiti serta membeli belah sedikit barang keperluan. Semoga pada cuti semester akan datang, kita dapat berjumpa lagi.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan